Nie masz konta klubu Super-Pharm? Dołącz do klubu!
Zamknij
Podaj e-mail, aby dokończyć rejestrację
Potwierdź e-mail
Wygląda na to, że konto z tym adresem e-mail już istnieje, ale nie jest połączone z kontem Klubowicza Super-Pharm.
Na ten e-mail został wysłany kod weryfikacyjny.
Wpisz kod poniżej, a połączymy ten e-mail z Twoim kontem Klubowicza.
Załóż konto w klubie
Zamknij
Zmień hasło
Chcesz zmienić hasło?
Wpisz numer telefonu lub numer karty Klubowicza Wyślemy SMS z kodem do zmiany hasła.
Wpisz Kod z SMS i nadaj nowe hasło
Zamknij
REGULAMIN USŁUGI REZERWACJI TERMINU WIZYTY
Regulamin określa ogólne warunki realizacji usługi rezerwacji terminu wizyty na szczepienie ochronne lub wybrane usługi farmaceutyczne z wykorzystaniem portalu do rezerwacji dostępnego pod adresem:
https://szczepieniasuperpharm.simplybook.it/v2/.
§ 1. Definicje
Apteka apteka ogólnodostępna w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. 2025 poz. 750), w której jest możliwość wykonania zalecanego szczepienia ochronnego lub usługi farmaceutycznej. Wykaz Aptek, w których można wykonać wskazane usługi, dostępna jest pod adresem:
https://apteka.superpharm.pl/szczepienia-w-aptece-superpharm.
Usługodawca Super-Pharm Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Domaniewska 48, 02-672 Warszawa, NIP: 5252175977, REGON: 016317049, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, pod numerem KRS 0000083512, o kapitale zakładowym w wysokości 410.000 złotych, adres mailowy:[email protected].
Użytkownik osoba fizyczna, będąca osobą pełnoletnią (ukończony 18. rok życia), posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w przypadkach przewidzianych przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego również osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, która korzysta z funkcjonalności Portalu.
Usługa Rezerwacji (Usługa) usługa świadczona drogą elektroniczną w rozumieniu art. 2 pkt 4 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 344 lub nowszy) przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika za pośrednictwem Portalu stanowiąca usługę cyfrową w rozumieniu Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tj. z dnia 28 stycznia 2020 r. Dz.U. z 2020 r. poz. 287 lub nowszy), polegająca na możliwości sprawdzenia dostępności wolnych terminów oraz zarezerwowania terminu wizyty na szczepienie ochronne lub usługę farmaceutyczną w wybranej przez Użytkownika Aptece.
Rezerwacja – potwierdzona przez Aptekę rezerwacja wizyty na szczepienie ochronne lub usługę farmaceutyczną.
Regulamin – niniejszy regulamin;
RODO– rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
§ 2. Postanowienia ogólne
Przed rozpoczęciem korzystania z Usługi Rezerwacji, Użytkownik powinien zapoznać się z Regulaminem. Skorzystanie z Usługi Rezerwacji jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu.
Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika do Portalu treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie Portalu w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
Usługodawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może się wiązać z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Użytkowników przez osoby nieuprawnione, dlatego Użytkownicy powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet.
Korzystanie z Usługi wymaga spełnienia minimalnych wymagań technicznych niezbędnych do korzystania z Portalu. Prawidłowe korzystanie z Portalu jest możliwe pod warunkiem, że sprzęt oraz system teleinformatyczny Użytkownika spełnia następujące minimalne wymagania techniczne:
a) urządzenie takie jak komputer osobisty, tablet lub smartfon z dostępem do sieci Internet,
b) zainstalowana i zaktualizowana wersja przeglądarki internetowej (np. Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari) z włączoną obsługą JavaScript i SSL.
§ 3. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną
Umowa o świadczenie Usługi zostaje zawarta z chwilą rozpoczęcia korzystania z Usługi Rezerwacji przez Użytkownika. Umowa ta obowiązuje do momentu zaprzestania korzystania przez Użytkownika z Usługi Rezerwacji. Użytkownik może ją w każdym momencie wypowiedzieć poprzez zaprzestanie korzystania z Usługi bez podawania przyczyny.
Na Usługę Rezerwacji składają się następujące usługi szczegółowe:
1. możliwość sprawdzenia dostępności wolnych terminów wizyty na szczepienie ochronne lub usługę farmaceutyczną;
2. możliwość rezerwacji terminu wizyty na szczepienie ochronne lub usługę farmaceutyczną wykonywane w Aptece;
3. możliwość sprawdzenia, jakie szczepienia ochronne oraz usługi farmaceutyczne Użytkownik może wykonać w danej Aptece;
4. usługa informacyjna w zakresie zasad wykonywania szczepień ochronnych w Aptekach.
Usługodawca może rozwiązać Umowę:
1. w przypadku naruszenia przez Użytkownika warunków Regulaminu;
2. w przypadku gdy obsługa bądź realizacja Rezerwacji jest niezgodna z przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
§ 4. Proces Rezerwacji
Usługi farmaceutyczne oraz szczepienia realizowane są w Aptekach tylko na rzecz osób pełnoletnich. Możliwość dokonania Rezerwacji mają wyłącznie osoby powyżej 18 roku życia.
Dokonanie Rezerwacji wymaga:
1. wybrania przez Użytkownika konkretnej Apteki, w której zamierza się zaszczepić lub skorzystać z usługi farmaceutycznej;
2. wybrania rodzaju szczepienia ochronnego lub usługi farmaceutycznej oraz terminu wizyty. Wybór konkretnej szczepionki (preparatu) dokonywany jest w Aptece, z uwzględnieniem jej dostępności, wyniku badania kwalifikacyjnego czy posiadanej recepty;
3. uzupełnienia przez Użytkownika wymaganych danych (imienia, nazwiska oraz danych kontaktowych);
4. złożenia przez Użytkownika oświadczenia o byciu pełnoletnim;
5. złożenia przez Użytkownika oświadczenia o akceptacji Regulaminu Usługi;
6. kliknięcia w przycisk „Zarezerwuj”;
7. otrzymania przez Użytkownika mailowego potwierdzenia rezerwacji terminu wizyty.
Z chwilą kliknięcia przycisku „Zarezerwuj” następuje złożenie oświadczenia zamiaru dokonania Rezerwacji przez Użytkownika. Rezerwacja zostaje złożona w momencie otrzymania przez Użytkownika potwierdzenia dokonania rezerwacji.
Użytkownik może składać rezerwację przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Zarezerwowanie wizyty nie wywołuje po stronie Użytkownika jakiegokolwiek zobowiązania w stosunku do Usługodawcy.
Apteka może odmówić wykonania szczepienia ochronnego lub usługi farmaceutycznej z ważnych powodów (np. ze względu na przeciwwskazania zdrowotne).
Wykonanie szczepienia ochronnego zawsze musi zostać poprzedzone badaniem kwalifikacyjnym wykonanym przez uprawnioną osobę (w Aptece takie badanie może wykonać farmaceuta posiadający odpowiednie kwalifikacje).
Użytkownik może anulować Rezerwację w dowolnym momencie bez podania powodu. Aby anulować Rezerwację, Użytkownik może:
a) skontaktować się z wybraną Apteką;
b) skorzystać z linku do anulowania Rezerwacji, który zostanie przesłany w mailowym potwierdzeniu Rezerwacji.
Rezerwacja zostanie anulowana automatycznie w przypadku niestawienia się Użytkownika w zarezerwowanym terminie.
Anulowanie rezerwacji przez Użytkownika skutkuje usunięciem danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym. Po upływie tego okresu dane zostaną trwale usunięte, o ile nie zajdą inne podstawy prawne do ich dalszego przetwarzania.
Użytkownik, na dwadzieścia cztery godziny przed zarezerwowanym terminem, otrzyma przypomnienie o zbliżającej się wizycie na adres mailowy podany podczas rezerwacji.
W przypadku wystąpienia trudności po stronie Apteki w realizacji szczepienia ochronnego lub usługi farmaceutycznej, Apteka podejmie próbę kontaktu
z Użytkownikiem w celu poinformowania o trudnościach, a jeżeli kontakt nie będzie możliwy, to anuluje dokonaną przez Użytkownika Rezerwację, o czym Użytkownik zostanie poinformowany za pomocą dostępnego kanału kontaktu, podanego w formularzu rejestracyjnym.
Do wykonania szczepienia ochronnego lub usługi farmaceutycznej w Aptece niezbędne jest posiadanie przez Użytkownika:
1. dokumentu tożsamości;
2. ważnego badania kwalifikacyjnego (dotyczy szczepienia ochronnego);
3. e-skierowania lub recepty (jeżeli dotyczy).
Usługodawca zastrzega, że na potrzeby prawidłowego wykonania Usługi, może kontaktować się z Użytkownikiem za pośrednictwem adresu e-mail lub numeru telefonu wskazanego przez Użytkownika w ramach Rezerwacji.
§ 5. Odpłatność
Usługa Rezerwacji świadczona jest nieodpłatnie.
Wysokość opłaty z tytułu wykonania danego szczepienia ochronnego lub danej usługi farmaceutycznej w Aptece jest wskazana w Portalu.
Opłaty z tytułu wykonania szczepienia ochronnego lub usługi farmaceutycznej w poszczególnych Aptekach mogą się różnić.
§ 6. Reklamacje
Użytkownik może zgłosić Usługodawcy reklamację dotyczącą Usługi Rezerwacji lub działania Portalu za pośrednictwem:
listownie na adres: Super-Pharm Polska sp. z o.o., ul. Domaniewska 48, 02-672 Warszawa
inną drogą, która umożliwia Usługodawcy zapoznanie się z treścią zgłoszenia reklamacyjnego.
W zgłoszeniu reklamacyjnym Użytkownik powinien zawrzeć opis zaistniałego problemu.
Usługodawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji, rozpatruje ją i udziela Użytkownikowi odpowiedzi.
W treści reklamacji Użytkownik powinien podać co najmniej: swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji lub adres mailowy, rodzaj i datę wystąpienia przyczyn reklamacji oraz wszystkie okoliczności uzasadniające złożenie reklamacji. W przypadku braku w treści reklamacji danych umożliwiających właściwe rozpatrzenie reklamacji, Usługodawca może zwrócić się do Użytkownika składającego reklamację o uzupełnienie danych.
W zakresie dotyczącym technicznych aspektów funkcjonowania Usługi oraz Portalu Użytkownik może także kontaktować się z BOK pod numerem: 22 273 07 30 (koszt połączenia według stawek operatora, z którego usług korzysta Użytkownik) lub adresem mailowym [email protected].
Ewentualną reklamację związaną z realizacją szczepienia ochronnego lub usługi farmaceutycznej należy kierować bezpośrednio do Apteki. Dane kontaktowe Aptek podane są na liście dostępnej w Portalu.
§ 7. Przetwarzanie danych osobowych
Administratorem danych osobowych Użytkownika Portalu jest Usługodawca – Super-Pharm Poland sp. z o.o., ul. Domaniewska 48, 02-672 Warszawa.
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail: [email protected] bądź pisząc na adres: Super-Pharm Poland sp. z o.o., ul. Domaniewska 48, 02- 672, Warszawa z dopiskiem – „IOD”.
Dane osobowe Użytkownika będą/mogą być przetwarzane w celu:
a. dokonania Rejestracji – przetwarzanie w tym wypadku odbywa się na zasadzie dobrowolnej, wyraźnej zgody Użytkownika, zgodnie z art. 6 ust 1 lit. a RODO w związku z art. 9 ust. 2 lit. a RODO (w zakresie, w jakim z danych dotyczących skorzystania z Usługi można pośrednio wywnioskować dane dotyczące zdrowia, zgoda jest niezbędna do skorzystania z Usługi);
b.Kampanii informacyjnej – przetwarzanie w tym wypadku jest niezbędne do wypełnienia prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na informowaniu o działalności administratora i oferowanych usługach, zgodnie z art. 6 ust 1 lit. f RODO;
c.Kontaktu w sprawie wykonania umowy w zakresie Usługi Rezerwacji oraz reklamacji, dochodzenia i obrony ewentualnych roszczeń – przetwarzanie w tym wypadku jest niezbędne do wykonania Umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz – w przypadku reklamacji, dochodzenia i obrony ewentualnych roszczeń – wykonania prawnie uzasadnionych interesów administratora, polegających na ochronie jego praw majątkowych, zgodnie z art. 6 ust 1 lit. f RODO;
d.Przesyłania informacji dotyczących szczepień oraz dodatkowych usług farmaceutycznych – przetwarzanie w tym wypadku odbywa się na podstawie dobrowolnej zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Okres przechowywania danych osobowych będzie uzależniony bezpośrednio od rodzaju oraz celu przetwarzanych danych:
a.w przypadku, gdy dane są przetwarzane na podstawie zgody – do czasu wycofania zgody, chyba że dane wcześniej nie będą nam już potrzebne do realizacji celu, dla którego zgoda została zebrana.
b.w przypadku przetwarzania na podstawie prawnie uzasadnionego interesu (np. ochrona przed roszczeniami lub dochodzenie roszczeń) – przez okres niezbędny do realizacji tego interesu (np. w przypadku roszczeń majątkowych – do momentu przedawnienia takich roszczeń), chyba że wcześniej zgłosisz skuteczny sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych;
W związku z realizacją Usług korzystamy z usług podmiotów trzecich (naszych podwykonawców oraz zewnętrznych dostawców). W związku z tym obiorcami danych osobowych Użytkowników będą dostawcy usług IT (np. hosting), a także poszczególne Apteki, w których zrealizowana zostanie szczepienie lub inna usługa dostępna w Aptece. Jednym z podwykonawców jest firma świadcząca usługę rejestracji online — SimplyBook.me Ltd. (30 Gladstonos str., P. Makedonas Court, Mezzanine Floor, 3041, Limassol, Cypr), za pośrednictwem której możliwe jest zapisanie się na usługę. Z polityką prywatności tego podmiotu można zapoznać się pod adresem: https://simplybook.me/en/policy.
Każdemu Użytkownikowi, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo do:
dostępu do swoich danych osobowych oraz uzyskania informacji na ich temat, zgodnie z art. 15 RODO;
sprostowania – poprawienia – danych osobowych, zgodnie z art. 16 RODO;
usunięcia danych osobowych – skorzystania z prawa do bycia zapomnianym, zgodnie z art. 17 RODO;
ograniczenia przetwarzania, zgodnie z art. 18 RODO;
przenoszenia danych osobowych, zgodnie z art. 20 RODO;
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, zgodnie
z art. 21 RODO, gdy ich przetwarzanie odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, zgodnie
z art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
cofnięcia zgody, jeżeli zgoda stanowi podstawę prawną przetwarzania danych – jednakże wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej zgody przed jej cofnięciem;
wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych do organu nadzorczego (w Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy osoba, której dane dotyczą, stwierdzi, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych. Szczegółowe informacje dotyczące prawa skargi, dostępne są na stronie internetowej:https://uodo.gov.pl/pl/83/155.
Podanie danych osobowych Użytkownika jest warunkiem koniecznym do dokonania Rezerwacji. Brak ich podania lub podanie danych nieprawdziwych uniemożliwi realizację Usługi.
Dane osobowe pozyskiwane są bezpośrednio od Użytkownika. W przypadku rezerwacji wizyty dla innej osoby, Użytkownik powinien podać swoje dane w formularzu.
Dane umożliwiające bezpośrednią identyfikację Użytkowników nie są co do zasady przekazywane przez nas do państw trzecich (poza Europejski Obszar Gospodarczy). Jednak nasz dostawca (SimplyBook.me Ltd.) może przekazywać dane osobowe do państw trzecich, pod warunkiem stwierdzenia przez Komisję Europejską, że dane państwo trzecie zapewnia odpowiedni poziom ochrony danych osobowych (art. 45 RODO) lub pod warunkiem zastosowania odpowiednich zabezpieczeń (art. 46 RODO) takich jak wiążące reguły korporacyjne (art. 47 RODO) lub standardowe klauzule ochrony danych osobowych (art. 93 RODO).
Dane osobowe nie będą służyć do profilowania ani zautomatyzowanego podejmowania decyzji w rozumieniu RODO.
W każdej chwili Regulamin Usługi może zostać utrwalony poprzez wydrukowanie
z Portalu lub zapisanie na nośniku.
Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w następujących przypadkach:
1. zmiany zasad świadczenia usług drogą elektroniczną;
2. zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu;
3. konieczności wykonania prawomocnych wyroków lub decyzji administracyjnych mających wpływ na treść Regulaminu;
4. zmiany w zakresie procesu korzystania z poszczególnych usług dostępnych w Portalu;
5. rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Portalu, jak również aktualizacji Portalu skutkującej koniecznością dostosowania Regulaminu do takiej aktualizacji;
6. zapobiegania naruszeniom Regulaminu lub przeciwdziałania nadużyciom;
7. usunięcia niejasności lub wątpliwości interpretacyjnych dotyczących treści Regulaminu;
8. konieczność dostosowania wymogów technicznych wskazanych
w Regulaminie do aktualnych standardów.
Usługi Rezerwacji realizowane przed dniem wejścia w życie nowego regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu złożenia Rezerwacji.